SIFHÄLLA , GO GO!

hejbloggen!
eeeeeeeeett väldans tag sedan jag gjorde en uppdatering, men nu blir den!
Idag så var det en seg dag, men göttt med hemkundskap i slutet, såkallat " hem och konsument kunskap " -.-
Vi gjorde nämligen grönsakspaj typ, supergott!
Efter det så drog jag hem, gick ut med hunden och fixade mig innan jag drog med Mathilda och Denise på fotboll, jätte tråkigt var det.. flummade typ bara, och sen efter en halv timme drog vi hem, cyklade.. kalltkallt!
nu ska jag typ ta en ben & jerry och gå och se på en film trorja.
ni får ha det så bra!
pusseen





Jaa.. fråga mig inte hur hon lyckad?




ojooj, vad detta var bekvämt!





Kommentarer
Postat av: em

Hej! Du skrev tre bra saker om dig själv i somras. Tänkte nu ordna ihop något kul för alla som deltog! Förslag på vad det kan vara? Antingen någon fest, bio whatever. Kom med förslag så ska jag försöka ordna ihop något kul! Skriv förslag, blogg och ålder i ett mail till - [email protected]

2009-11-27 @ 13:19:07
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: tilda

såkallat "hem och konsumentkunskap" hahahhhahhah börja blogga igen då gomman???????

2012-03-25 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0