love story

If you dont live for something, you will die for nothing

heellosweeties,  idag så fick jag damp för att bloggen var helt cepe och bilddagboken funkar inte som VANLIGT?!
har inte hunnit med så mycket, mest duschat av mig och ätit frukost.
Jag hade tänkt senare idag att faktiskt lägga in en video snart, men jag måste först fixa håret och sånt.
hmm, idag har jag inga planer på vad jag ska göra.. så dagen får komma som den gör.
Idag fyller också Nisan år, så grattis baby! få en underbar dag nu! ♥
Vaknade av att min hund hoppade runt i min säng som en stor elefant , mindre kul.. eftersom jag hade tänkt sova riktigt länge idag.. men nu är det kört.
andledningen till att jag var vaken länge igår var att jag försökte att sätta på lösnaglar, men jag lyckades inte så bra.. dom bara åkte av, så jag ska nog spara ut dom istället ..!
Om ungefär en månad drar tjejerna kanske till stockholm och shoppar loss i storstaden! det lär bli fullt ös, eller vad säger ni? Nu ska jag nog ta en titt i solo & sen blire att jag tar mig ner till stan, om någon har lust att hänga med ut i den fina solen & ta en fika or something? Ska förbereda lite kläder nu också inför skolstarten, fixa skolväska för min förra är helt slut nu.. det blir det om den blir använd av Susanna, det kan jag lova!

♥ Vit kofta ifrån Vila.
♥ ljusblåa jeansleggings ifrån gina tricot.
♥ rosa rött randigt linne ifrån biikbook.

puss på rumpaan!
vi hörs inom kort, klart vi gör!




Kommentarer
Postat av: denise

åh ! tack gumman ! det ska jag verkligen ha och den har vart bra hitills iaf :D<333

2009-08-18 @ 20:22:32
URL: http://dkihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0