Godmorgon eller nått..

ChaCha!
Somnade inte förren 2 inatt och vaknade tidigt så därför är jag ju inte bara lite seg idag, vädret är ju inte på topp heller , bläääähhh! Men idag blire att jag faktiskt tar bussen senare idag till karlstad och träffar kusinen också.
Jag hittade också en film som vart borta i nästan ett år :o "Popurlärmusik från VITTULA"
det är verkligen en VÄRD film att se, bara att det ganska mycket snusk i den.
Om exakt 4 dagar ska vi på visning på huset på landet, det ska bli fett ruuuligt , och jah hoppas mamma&pappa vill ha huset, för då flyttar vi iinom kort :). Nu gnäller också min hund över att jag ska gå ut med henne, men hon får vänta några minuter till! Efter jag vart ute med henne så blire att jag gör mig iordning för jag sitter än med bh&trosor, skräll :$
OCH just nu kom jag på att jag också måste duscha innan jag gör någonting annat!,
Idag drar också Wendela till Turkiet, så jag hoppas du får en värd vecka, med varma dagar<3<3
Funderar på om jag ska fort gå och göra en Smoothie som jag samtidigt kan dricka i badet. LYXXXXX kallas det! hähä ,
Nu har jag inte så mycket mer att tillägga .. som vanligt så får ni ha en super bra dag! och sköt om er :)

pussen . ♥


Kommentarer
Postat av: JOANNA

Hoppas du får en underbar helg,

och haft en trevlig sommar för den delen! http://byjoanna.blogg.se



K I S S E S BY J O A N N A

2009-08-15 @ 13:03:50
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0