en lång försening på inlägg!

oj, hej! jag känner att det var några dagar sedan jag gjorde ett inlägg.. så jag kände att jag får se till att göra ett nu!
Idag så hade vi sovmorgon, ändå till klockan tio över nio.. hur skönt är inte det? ABSOLUT VÄRT att gå till skolan för att få en sån lång sovmorgon ;) hahaha!
Efter skolan så drog jag och klippte mig, blev inte så jätte nöjd.. men det får la duga! Sen var pappa snäll och köpte silver schampo till mig, (a) Så nu ska jag gå och ta i det i håret & så hoppas jag på kanon resultat!
Imorgon har vi bara fyra lektioner, så då frågade jag mathilda om hon hade lust att dra med hem till mig.. göra ansiktsbehandling, ha i silverschampo i håret & färga håret på mig, så det ska hon göra! hoppas det blir bra.

några av dom saker jag fick idag, även när mamma kom hem ifrån kusten!







segeljacka ljusblå 800 kr :-
tack älskade mamma!









rosa, vem ska jag välja?! behöver hjälp!







silverschampo ifrån färg & form 149 kr :-
tack pappa!




låt som går i mina högtalare!
simple plan - save you



pussen


Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

jävlar va fin jacka!!!

jag vill med ha en, men dom har ju typ inte några i kd :( :s

<3

2009-08-27 @ 11:48:51
URL: http://absoolutemma.blogg.se/
Postat av: amandaaapanda ;*

blååå :)

2009-08-27 @ 19:50:47
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0