cappucino&film - kan det bli bättre?

HEJ ALLA BLOGGARE.
mums, hur gott äre inte att vakna på morgonen och få cappucino av sin pappa?
Det tycker jag är lyx iaf ;) Vaknade runt klockan halv ett av att min hund slickade mig i hela ansiktet, skönt?.. Fast efter en sån väckning så somnar man om nästan lika fort, med en fet hund på kroppen.. ja, då sover man nästa som bäst.
idag fick det bli ändrade planer.. och NEJ, jag åker inte till karlstad idag till Linus :( så det får bli imorgon! hoppas det blir trevligt. Jag ska börja träna hemma i mitt rum.. 50 armhävningar & situps, för jag måste få upp min kondition.. för den är inte att leka med. shit, och jag är lat också? och så ska jag börja äta nyttigare mat.. om det kommer gå? Jag har också funderat på om jag ska börja spela in videoinlägg också nu ibland som jag kan lägga in.. bara det att jag itne har en aning om hur man gör det? Och tyvärr.. mina bloggar kommer inte bli som alla andra fjortizbloggar att jag håller på med håret 24/7 och pratar som en uppblåsbar anka. nejnej, usch. :) kör min egna stil!
höhö, nu är pappa tjatig & säger att jag NU ska städa mitt rum! men jag måste ju få skriva klart på min absolut viktiga blogg. nu när jag har tid & det är sommarlov ? :)


♥ svarta jeanslegging , gina tricot.
♥ adidaströja , stadium.
♥ spets trosor + bh, turkos lindex.
♥ grått linne , gina tricot.


pussen , ni får ha det bäst så hörs vi imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Flyy

ska du få upp konditionen med situps och armhävningar:D:D?

2009-08-14 @ 14:27:48
Postat av: Denise

det där va ett lååååååångt inlägg, sussi ? ;)

pussåkraam ;)<3

2009-08-14 @ 14:52:39
URL: http://dkihlberg.blogg.se/
Postat av: susanna

jag vet, extreemt långt ;)

2009-08-14 @ 15:06:50
Postat av: sv; till fredrik flyyygh.

ja, det ska jag fan :o haha <3

2009-08-14 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0