13 maj. ♥

hej alla bloggare!
Det här är mitt första inlägg för att jag har inte haft lusten till att skriva på min förra blogg för att den var så otroligt ful så. haha :) nu ska jag börja blogga! jag vill först tacka till Frida som gjort min bloggframsida, blev otroligt nöjd!
Jag har inga direkta planer för idag.. utan jag tar dagen som den kommer. Funderar på om jag ska dra med pappa till grums på någon jaktmässa.. men jag gillar inte direkt jakt, men när jag ändå inte har något att göra så kan man väl hänga med? jaja, får se. :) imorgon blire att öppna plånboken för jag drar mig till karlstad & ser på bio med Linus :), fick bli någon humoristiskfilm.. men jag minns inte namnet. det blir nog trevligt! hoppas jag :)
Herrejösses! inte långt kvar tills skolstarten börjar & jag har inte hunnit köpt höstkläder ännu! hur ska detta gå?
Alla tråkiga läxor och pluggande stup i ett! men nu har jag bara två år kvar och dom får man fasen kämpa på!
nu har jag inte så mycket mer att säga.
ni får ha det bra & sköt om er!
puss ♥




Kommentarer
Postat av: Lisa

DU är så FIIN!:)<3

2009-08-13 @ 16:35:03
Postat av: susanna

ska du säga lisa, gullunge!

2009-08-13 @ 20:45:08
Postat av: Denise

va fin bloggen blev ! är det samma som gjorde min ? ;)

2009-08-14 @ 10:40:18
URL: http://dkihlberg.blogg.se/
Postat av: susanna

ja , det äre! hon var gryym :) pussen ;*

2009-08-14 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0